17 mei 2014

Moederdag

 
Dit canvas van van 30:30 cm heb ik gemaakt omdat mijn moeder van mijn kinderen de foto alleen in een glazen fotolijstje had en dat stond voor geen meter.
Dus waar nu nog het witte papiertje zit daar komt de foto te zitten.
 
 
Eerst de lijst bespoten met inkt en de metalen mal op de lijst.
En later de gesso met de sheets gesmeerd.

 
Versierd met bloemen en de metalen tak en houten vlinders met stift zilver gemaakt. De swirl strasstenen aan 2 kanten beplakt en ik vind hem helemaal af. 
 

 
Leuk die metalen tak die ik een keer bij een tuincentrum heb gekocht, ook leuk om als sjabloon te gebruiken dus.
Mijn moeder was erg blij en hij hangt nu mooi te zijn aan de muur, zal eerdaags de foto laten zien met de foto erin.
 
  Sonja Ruisch
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten