17 mei 2014

Mini boekje

 
Ben helemaal verliefd op deze boekjes zodat ik hem ook in het klein gemaakt heb.
En nu in het zwart omdat ik de kleur van de bloemen zo mooi vindt uitkomen.


Dit is het boekje uitgeklapt met de zilveren papiertjes ertussen is het een mooi glimmend geheel.

 
Zo ziet het eruit als hij half is ingeklapt

 
Nu is hij bijna helemaal ingeklapt  en de zilveren stickels op de bloemen staan mooi bij het zilveren
 papier. Ik ben helemaal blij met deze kleuren en ga hem zeker veel vaker maken in andere kleuren.
 
Als je dit lieve kleine boekje ook wil maken kan dit ook boek een workshop bij mij en kies zelf kleuren van de papierlijnen van Stampin Up, dan gebruiken we ook de stempels en de inkt die bij de kleuren van het papier passen. Dit is het mooie van Stampin Up alles is op elkaar aangepast, super gaaf toch.
Mail of bel mij om een datum af te spreken.
svlastuin@kpnmail.nl of 06-12914066
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten