03 april 2014

Naamplaatje en swap 1 voor Zwolle vanavond

 
Deze vind ik zelf het leukst geworden maar neem ze beide mee omdat ik niet weet of de bloementjes wel zo gebruikt kunnen worden.
Wel erg spannend allemaal, onze eerste bijeenkomt voor Stampin Up. Wij : Dineke en Mariette en ik gaan vanmiddag naar de bijeenkomt in Zwolle. Omdat we een naamkaartje moeten hebben heb ik gisteren mijn stempels van SU gebruikt. 


De zachte kleurtjes vind ik zelf ook heel leuk en embossingpoeder blijft altijd leuk om te gebruiken, de bloemen heb ik ingekleurd met een wit potlood en de bloemen met clear embossingpoeder verwarmt
Verder is het de bedoeling dat je swaps maakt, dit zijn cadeautjes die je weggeeft om zelf een andere swap terug te ontvangen. Ik heb er 50 gemaakt en hoop dat het er genoeg zijn.
Hieronder zie je een sneak van mijn swap.

 
Morgen laat ik zien wat mijn hele swap is, en natuurlijk welk moois ik terug heb ontvangen.
 
 
                                                         
                                                           Groetjes en tot Morgen Sonja
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten