02 september 2013

Verjaardags kaart

 
Dit is de kaart geworden als hij gesloten is met het lintje om de knopen heen gedraaid.
 

 
2 bloemen in de kleur gespoten en de stempel van fijne verjaardag is ook met dezelfde inkt bespoten en 3d op de bloemen geplakt.

 
De knopen op de rechter bladzijde zijn van een spijkerbroek die ik reserve heb gekregen en de grote bloem is met de inkt goed doordrenkt en zoog veel inkt op.
 

 
Het kleedje heb ik bewaard als ik ergens koffie of thee gedronken had en heb ik wit gelaten omdat ik vindt dat het dan mooi naar voren komt.
De stempel gefeliciteerd wel weer met de inkt bespoten, en er in 3d opgeplakt.
erboven heb ik 70 geschreven omdat mijn tante 70 is geworden.
 

 
Dit is de buitenkant en je ziet hoe het blauwe glimmermist door het paars heen komt.
Ik heb met zwarte inkt de rondjes beinkt en de muziekstempel en de rondjes afgewisseld op de voor en achterkant.
 



 
Zie je hier hoe de glimmermist er mooi door het paars heen schijnt.
 

 
Nog eens de voorkant, hij is geworden zoals ik hem in gedachten had en mijn tante vond hem ook erg mooi geworden.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten