02 juli 2013

Hoera Angelo en Berber zijn geslaagd

 
de kaart is volgens Dyan stijl gemaakt


De vlinders zijn er met een 3d tape opgeplakt en heb ik met de inkt ingekleurd en met glimmermist bespoten om een mooie glans te krijgen.


De binnenkant en met nog een vlinder,

 
Voor de kaart van Angelo heb ik de klokstempel gebruikt en gelijk mijn nieuwe sheet gebruikt ook met klokken.

 
En de binnenkant, ook met klokken.
 


Nog een kaart gemaakt met de roos en embossen om hem er in 3d op te plakken.

 
Hier zie je de blaadjes mooi glimmen en de spikkels er mooi op liggen leuk spul is dat.
 

 
Dit is mijn eerste A4 formaat in de stijl van Dyan, hoe vinden jullie hem geworden?
De vogelkooi en vogel is een stans van Tim en beinkt en de vogel met spikkels versierd.

 
De gesso heb ik gebruikt om de klokken mooi naar boven te laten komen en soms zie je de inkt erdoor komen .
ook weer de spikkel gebruikt en met een witte gelpen stipjes in de bloemenstempel gemaakt.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten