18 april 2013

Vervolg boekenleggers van Zeist

  Dit is mijn zakje geworden die we bij de stand van Crea Theja hebben ingekleurd met potlood en terpentine. Het is erg leuk geworden zo met de stickels en het roosje met de hartjes, zelf heb ik er nog parelsteentjes bij geplakt en de rest zat bij de verpakking die we voor €3,50 gekocht hebben.

Het roosje met groene stickels af en toe aangestipt en de bladeren een beetje rond gemaakt.

 Dit is het plaatje van dicht bij en het hartje heb ik half met stickels aangestipt het strikje in het haar en de mouwtjes komen zo ook naar voren.

Dit is het zakje van Deborah geworden, zei heeft de mouwtjes en strikje roze gemaakt en geen stickels gebruikt.

Deze tag heb ik bij Audrey gemaakt op de beurs, de inkt is van Dylusions en met water de bloem weer terug laten komen met een stencil en daarna met een stempel de letters en hoi gestempeld.
Ook heb ik met zwarte inkt nog gespat met een kwastje om mooie spetters te krijgen.

 Als laatste nog een keer de kaart van Michael van dicht bij en de beschrijving van hem hieronder.

 Hij was erg trots op zijn kleinkinderen en vond het erg leuk om weer hier in Nederland te zijn.

De bloemen van WOW poeder en het torsetje nog een keer om te laten zien hoe mooie het glimt, ja want alles wat glimt vindt ik mooi ook de pearls in de swirls heb ik nu met haarlak bespoten, zodat deze er niet meer af gaan later.

Morgen laat ik zien hoever ik met mijn uitklapmap ben en welke kleuren ik ervoor gebruik.
Nu ga ik mijn mandje in en wens iedereen weltrusten en tot morgen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten