14 april 2013

Verjaardags kaarten en kaart van wedstrijd Art Specially 2013


Deze twee kaarten zijn met de Dylusionsinkt bespoten en bestempeld met stazon inkt.
De blaadjes met witte gelpen omlijnt en weer met de inkt ingevuld omdat ik hem te wit vond.
De kantlijn is gestempeld met gesso en de puntjes heb ik met Stickels aangestipt.
De lang zal ze leven stempel ook met gesso gestempeld en het hart met Stazon en omlijnt met gesso, het hart zit er in 3d opgeplakt. De roze kaart moet ik nog verder afmaken maar de basis is hetzelfde.


Mariette ik heb hem speciaal voor jou gemaakt en wens je een fijne verjaardag toe.


Hier is dan eindelijk de kaart die ik gemaakt heb om mee te dingen naar de hoofdprijs van Art Specially 2013.
Ik heb niet gewonnen maar zal volgend jaar zeker weer een kansje wagen.


De vlindertjes zijn ook bestempeld en komen mooi bij uit op de kaart vooral omdat het net roest lijkt terwijl het gewoon embossingpoeder is en daarna met distress ink in gewreven.

De Spaanse vrouw komt mooi naar voren met het emsossingpoeder en de mooie rand eromheen lijkt op roest en de kantjes en parrels maken het weer een geheel.


Dit is de linkerkant van het boekje.


En de achterkant van het boekje met de swirl stempel en de groene kantjes langs het boekje maken hem helemaal af.
Ik vindt hem erg mooi en deze komt ook in mijn vitrinekast te staan.

verder kom ik misschien vanavond nog terug met de gemaakte boekenleggers die ik vorige week heb gemaakt op de beurs in Zeist. Ik heb ze nog niet gefotografeerd dus dat wil ik zo meteen nog gaan doen.

Tot zo
Groetjes Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten