01 april 2013

Oriflame gezichtsbehandeling


Misschien weet niet iedereen dit maar ik verkoop producten van Oriflame en heb nu een cursus gedaan waardoor ik gezichtsbehandelingen mag geven.
Ik geef hiervoor gezichtsbehandelings bonnen gratis weg, als jij iemand dit cadeau wil geven kan je me mailen of hieronder reageren.
De behandeling bestaat uit : reinigen,scrubben,masker,serum en een lekkere voedende olie of dag/nachtcreme en ogencreme, of een make up als afsluiting.
De behandeling kan nog worden uitbereid met hals of oogpakking en de handen kunnen ook behandeld worden voor de kijkers.( er kunnen ook mensen meekijken en bestellen)
Altijd leuk om te krijgen toch, dus als u iemand wil verrassen of uzelf een behandeling gun reageer dan hieronder of mail me via svlastuin@kpnmail.nl  zodat ik een afspraak met u kan maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten