13 januari 2013

verjaardagkaarten

De kaart voor Ida omdat ze jarig is morgen.

Ik heb voor de binnenkant een stukje tafelkleed,(je weet wel van de kerst hi hi) met glimmermist bespoten en dit is de achtergrond van de kaart. 1 blad van de bloem tussen de kaart geplakt.


  De bloem in 3d erop geplakt en hij is ingekleurd met de panpastels en afgewerkt met stickels.


Dit is de verjaardagshanger voor Julia omdat haar kamer blauw is wilde zei een blauwe hanger deze heb ik met een plaatje van een zeemeermin gemaakt en wat schelpen glazen steentjes en de stempels.


De steentjes lijken net waterdruppels.


De visjes zijn van een stempelmat van Kikostamps en heb ik met blauw ingekleurd en met stickels afgewerkt.


Het zeepaardje is van Acapella en heb ik ook ingekleurd en met stickels afgewerkt de schelpen zijn van Mickel Strong, zo met deze mengelmoes aan stempels die ik bij elkaar gezocht heb ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik veel stempels heb die ik nog nooit gebruikt heb? Ga eerdaags wat uitzoeken met deze stempels om iets te maken.

                                                                         Groetjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten